Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Wednesday, February 16, 2011

AKAK YANG MENJADI MANGSA KEADAAN


Tak tau la nak bagitau macam mana lagi kursus yang akak anjurkan ni. KURSUS SAYA ADALAH KURSUS PRAKTIKAL. SAYA BUAT DI KEDAI DOBI. KURSUS SAYA SECARA AMNYA DISUKAI RAMAI KERANA AIANYA KURSUS PRAKTIKAL, TETAPI SELEPAS 3 @ 4 JAM KURSUS SAYA TIDAK DISUKAI RAMAI KERANA...YOU GUYS PAY ME TO GET TORTURE!!....(anda membayar untuk didera!!)...wakakak. Seriously macam saya cakap bila pegi kursus...dengar dan terus kene buat..memang penat tapi mudah nak faham. Actualy banyak saya saya berikan semasa kursus 1) u get knowledge 2) u get experience 3) banyak yang telah ditambah untuk diberikan kepada peserta apabile dah buka perniagaan ini kelak. Macam apa yang kami ajar telah kami bukukan sebab faham tak ramai yang hadir kursus akan terus buka dobi. Dobi ni mengambil masa yang lama utk planning jadi bila bende2 yang diajar dibukukan senang utk bakal usawahan buat rujukkan kelak. Dan bende yang dibukukan pulak telah di ringkaskan menjadi carta kerja harian ni pun untuk memudahkan usahawan. So renung-renungkan lah
.