Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Wednesday, December 22, 2010

TAMAT....

Alhamdullillah...tamat sudah kursus dobi bagi tahun 2010. And Alhamdullillah juga ini merupakan tahun ke 3 saya menganjurkan kursus praktikal dobi ini. I was over the moon with the achievement (xde org nk puji kena la puji sendiri). Banyak yang diharungi baik dan buruk, chantekz dan huduh but am still in 1 piece.

Dan 2010 was a great year for Laila Mukhtar Management, saya diberi peluang untuk membantu beberapa usahawan (kengkawan sendiri je la) utk membantu mereka menceburi dunia perniagaan. Selain membuka dobi untuk client LMM, akak membizikan diri tolong kengkawan set-up restoran, set-up butik online, set-up management office service, buat marketing strategy utk local/bumi product (tak sia-sia akak bayar pakej astro rm50 hengget sebulan untuk curi idea org luar berniaga untuk dipraktikkan). Walau apapun 1 saja nasihat mak...business x mudah, tp jangan mengaku kalah.

Sebenarnye banyak cerita yg hendak diceritakan tp takde idea mcm mana nak susun ayat. Tp utk setakat ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih diatas sokongan dan keparcayaan yang diberikan kepada Laila Mukhtar Management. Inshaallah selagi saya terdaya saya akan cuba membantu bakal usahawan yg berminat utk menceburi dunia perniagaan ini. Nnt akak sambung ek....