Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Sunday, October 17, 2010

AM BACK!!!

Menceburi dunia perniagaan bukanlah satu perkara yang mudah. Banyak dugaan dan banyak cabaran. Sampai senyap la juga 3 4 bulan memikirkan apa yang dikatakan. Hampir-hampir jugalah nak putus asa memikirkannya. Nak kata tak pandai so far alhamdullillah feed-back drp peserta. Dah tolong buka beberapa kedai dobi untuk peserta.
.
Kadang-kadang bila pikir balik dah 3 tahun buat kursus ni, dah kira kuat dengan segala dugaan. Tapi mentaly belum kuat sepenuhnya. Hampir terpengaruh dengan apa yang dikatakan.
.
Bila duduk diam-diam dan memikirkan semula apa yang ditempohi bermula dari saya memulakan khidmat konsultant ni. Am not going to give-up easly. Ini apa yang selalu saya cakap pada diri sendiri setiap hari dan untuk semua juga...I am not going to give-up in what am doing. Rezeki semua ditangan NYA bukan ditangan orang lain. Selagi kita berusaha tanpa mengenal erti putus asa, inshaallah HE will be with us.
.