Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Sunday, June 6, 2010

LMM MASIH MENGANJURKAN KURSUS KE??

Ramai yang bertanya kepada saya samaada saya masih menganjurkan kursus. Jawapannya adalah YA SAYA MASIH MENGANJURKAN KURSUS. Cuma kebelakangan ini saya agak sibuk dengan kursus yang diadakan di KL, kursus yang diadakan di luar KL, ada yang minta jumpa saya personaly dan disamping itu saya juga agak sibuk dengan business baru saya. Banyak perkara yang hendak diceritakan, gambar kursus yang hendak di upload kan. Cuma masa tidak memihak kepada saya.

Kini saya didalam perbincangan untuk mengadakan kursus bagi mereka yang berminat dengan bidang photography. Tenaga pengajar merupakan seorang photography professional dan saya masih lagi didalam perbincangan.

Inshaallah juga terdapat kelapangan, saya akan cuba untuk update my Sembang Dobi blog. Untuk semua terima kasih dengan sokongan yang diberikan kepada Laila Mukhtar Management.

Love you all....

Salam.