Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Thursday, November 19, 2009

SEMBANG SANTAI SEMBANG DOBI

Sebelum ini saya pernah mengatakan yang saya ingin mengadakan kursus sehari bersama SembangDobi. Tak jadi la.
.
Macam tak sampai hati pulak nak charge orang RM150 just nak dengar saya bercakap. Kepada yang sesiapa dah beri nama tu minta maaf banyak-banyak. Bukan tak sampai hati sebenarnya thats not my way to do business.
.
Saya nak orang kenal Laila Mukhtar Management, sebuah syarikat yang menganjurkan kursus berquality macam kursus praktikal dan kursus pengiraan harga tender sebab bagi saya 2 kursus ni sangat-sangat penting.
.
Kalau nak tau pasal dobi baca je la blog ni. Kalau nak tanya, tanya je la kat blog ni.
.
Lagi satu kalau nak tanya tolong pakai topik yang terbaru (walaupun soalan takde kena mengena dgn topik tersebut). Bukan apa laptop saya ni zaman tarzan pakai kulit kayu. Buka banyak sangat window nanti dia sangkut.
.
Sori aaaaa.....