Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Wednesday, November 25, 2009

ITS WILL BE THE SAME

Saya mendapat 3 4 panggilan bertanyakan tentang kursus yang akan diadakan di Sintok, Kedah. Sama ke macam di Kl? The only thing i can say for now. Apa saja yang saya ajar di KL, will be the same everywhere jika saya sebagai tenaga pengajar. Saya takde pilih-pilih kasi. Apa yang saya beri kepada peserta kursus anjuran syarikat saya di KL akan sama dengan apa yang saya beri. Mungkin cara penerangan shaja yang berbeza (bergantung jenis mesin yang terdapat di kedai tersebut) but other than that...it will be the same. Never less but inshaallah more..