Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Wednesday, November 11, 2009

HAHAHAH….ALAHAI BEDAH

Semasa kursus apabila saya menyentuh mengenai penubuhan syarikat saya akan beri no telefon kawan saya yang mempunyai syarikat yang berhubungkait dengan SSM. So last month saya pergi melawat office kawan saya. Borak punya borak dia ada cakap ada peserta pergi jumpa dia untuk buka syarikat. And orang tu cakap kat dia ‘Cik Laila tu garangkan’ macam nak tergolek saya dengar. Tang mana la garang nya saya ni….Abang Bokhar mana?? Garang ke saya??.

Ok la dalam blog ni memang cara saya tulis tak macam serious, sebab tak reti nak susun ayat bagi formal. Jawab call pun saya tak berapa serious sangat sebab kalau orang dah pernah call saya tau la suara saya macam tegas, but am not. Tetapi masa kursus esp masa sessi saya iaitu hari pertama (1/2 hari) dan hari terakhir saya serious la. We talk about business maaa….


Alahai….