Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Friday, May 8, 2009

SEMBANG DOBI: PESERTA KURSUS YANG DAH BUKA KEDAI DOBI (TRY TO SUPPORT THEM)

Sepanjang tahun 2008 and 2009 menjalankan kursus dobi ni. 3 peserta saya dah buka kedai dobi sendiri (yg masih keep contact dgn saya la). 1 di Mantin, Negeri Sembilan, 1 di Klang dan 1 lagi di Johor.

Macam yang yang selalu saya cakap semasa kursus saya (sessi motivasi) buat business tak senang, banyak perkara yang tak dijangka akan kita lalui but don’t give up (setakat pompuan nk nangis royan dlm bilik air tu perkara biaselakan i pun selalu buat). Take it as a positive way and look at it as a challenge.

Kepada yang berada dikawasan-kawasan yang sewaktu dengannya try to support them. I can say that those yang buka ni are very friendly person (i know what am talking about sebab mulut i celupar, kalau tak berkenan i cakap tak berkenan).

Kat Johor belong to Kak Khairani and Abang Zul. Alamat kedai dia No 1, Jalan Emas, Taman Kolam Air. Kak Khairani is a very nice and friendly person. Abang Zul....hmmmm....dia tak banyak cakap but very dedicated masa kursus...part gosok bagi kat Abang Zul..excellent! Try to support them (jangan mintak discount!!)

Untuk kedai dobi di Mantin and Klang, Inshaallah dalam waktu terdekat saya akan singgah and ambil gambar utk tatapan semua.

SUPPORT INDUSTRI DOBI MALAYSIA!!!..YUHOOOOO

Ok Bye