Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Thursday, January 22, 2009

SEMBANG DOBI

Idea untuk adakan blog SEMBANG DOBI tercetus selepas mendapat banyak maklum balas daripada bakal usahawan yang berminat untuk menceburi dunia perniagaan dobi. Setiap kali orang hantar email kat saya, saya balas kat dia sorang je. Pastu ada lagi yg hantar email, saya balas kat dia sorang je. Pastu pikir-pikir balik, buat blog lagi senang so semua org yg minat dengan perniagaan kedai dobi ni boleh baca sebagai panduan bersama.

Untuk pengetahuan semua saya tak de kedai dobi, tapi saya dah 8 tahun (on n off…bila bosan berenti, bila tak de duit join balik co’ ni dan sehingga kini) bekerja sebagai pembantu peribadi, ketua operasi dan juga project manager bg Dr Clean dibawah bimbingan En Zulkiffli Mohd Radzi, pengasas ‘Dr Clean Concept Shop’ (check out this blog from time to time, I will tell you more abt Zulkiffli Mohd Radzi).

Dr Clean merupakan 1 konsep perniagaan yg direka khas oleh En Zulkiffli dibawah Creative Pearl (M) Sdn Bhd, bagi membantu usahawan menceburi dunia perniagaan ini. Sehingga kini beliau telah membimbing hampir 38 usahawan dobi dan cucian kering di seluruh Malaysia (oh!!..its going to be 39…Dr Clean will be in Tawau, Sabah!..yehaa!!).

Kini Laila Mukhtar Management dengan kerjasama Creative Pearl (M) Sdn Bhd dan beberapa cawangan Dr Clean seluruh Malaysia menganjurkan kursus lengkap bagi membantu bakal usahawan mendalami erti perniagaan ini sebelum menceburi dunia perniagaan yg berdaya saing ini. Enjoy reading…

cheers