Laman blog ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Laila Mukhtar Management. Untuk sebarang pertanyaan mengenai kursus dan pakej dobi yang ditawarkan sila email ke info@lailamukhtarmanagement.com

Monday, January 26, 2009

SEMBANG DOBI-UCAPAN TERIMA KASIH

Saya mula menganjurkan kursus pengurusan kedai dobi (latihan amali) pada bulan April 2008 selepas saya sendiri melakukan kesilapan di dunia perniagaan. Saya telah menceburi beberapa bidang perniagaan seperti butik, produk kecantikkan dan juga restoran. Dunia perniagaan bukanlah 1 bidang yang mudah. Disini ingin saya nyatakan minat, modal dan melihat dari segi keuntungan bukan sahaja tidak mencukupi. Pengetahuan merupakan aspek penting dan latihan praktikal adalah cabaran sebenar bagi menguji ketahanan fizikal seseorang bakal usahawan sebelum membuat pelaburan yang besar didalam perniagaan.

Kepada En Zulkiffli Mohd Radzi, pengasas rangkaian ‘Dr Clean Concept Shop’ terima kasih diatas bimbingan dan tunjuk ajar dan kepercayaan yang diberikan.

Dan kepada peserta yang mengikuti kursus saya sepanjang tahun 2008, terima kasih saya ucapkan diatas kepercayaan yang diberikan;

APRIL
Anizah Mohd Noh (Seremban) dan Wan Samsul Bahari Wan Hamzah (KL)

JUNE
Rohaizah Mohd Yusof (Perak), Norazlina Mohd Arshad (KL), Noorazema Abdul Wahid (Johor)

AUGUST
Rusliza Zakarian, Saiful Mohairan Ismail (Johor), Zulkipli Aziz (Seremban)

OCTOBER
Mohd Zazali Abdul Rahman (KL), Rozita Awang Ngah (KL), Tn Hj Ahmad Abdul Rashid (KL), Umiaziene Suchi (KL)

DECEMBER
Nurin Amani Md Ramli (KL), Moh Seng Samsuri, Ruhaidah Kassim (Sabah), Tn Hj Morni Hj Julai (Sarawak, Pn Hj Ramlah Hj Hamdan (Sarawak), Zurina Razak (KL), Mohd Anuar Ahmad (KL), Aznita Yaacob (KL), Ahmad Tarmimi Bokari (Johor), Siti Dagar (Sabah).

Saya juga sedang merangka 1 kursus khas bagi industri ini yang akan di kendalikan oleh pengasas ‘Dr Clean Concept Shop’, En Zulkiffli Mohd Radzi bagi memberi pendedahan yang lebih mendalam bagi industri ini. Beliau juga akan berkongsi pengalamannya sepanjang penglibatan beliau menceburi dunia perniagaan ini sehingga tertubuhnya ‘Dr Clean Concept Shop’. So check-out my blog from time to time.

Regards,